Assalamualaikum..Welcome to my BloG...



Warkah luahan hati seorang perindu hina,
untuk mengisi waktu-waktu dibuai mimpi,
khayalan dunia sementara yang gelora ini...

Nobita JerK....

Nobita JerK....
nobita jerk adalah aku di alam maya.hi3..

aWaRe oF TiMe guY's

cinta itu abstrak...

Saturday, March 26, 2011

hidup ini amat sunyi tanpa teman, teman yang selalu bersama-sama untuk mengharungi suka mahupun duka. tapi kini, teman hanyalah tinggal perkataan yang menemani bicara bibir setiap insan yang seperti aku..aku sering sepi dan sendiri, teman yang aku inginkan tiada lagi bersama ku untuk temani hidup yang penuh ranjau dan liku. cinta ini benarlah mereka katakan buta disetiap insan yang mengenalinya. tetapi cinta pada Allah s.w.t tidak pernah pudar walaupun seketika kerna cinta padanya adalah cinta yang abadi....
wahai temanku.
jadilah teman yang memberi manfaat pada meraka yang disekeliling. aku tetap akan bersama kamu mengharungi ranjau bersamamu walaupun kita hanya teman. berilah aku ilmu yang aku sendiri tidak tahu. temanilah aku bagaikan bulan yang ditemani oleh bintang-bintang, bagaikan bunga ditaman bersama kumbang yang sering bersama kerna aku kuathir tidak mampu berdiri sendiri.
cintaku padamu tidak akan pudar walaupun sukar dibicarakan oleh kata-kata...

ya Allah berikanlah kebaikan pada setiap insan yang aku sayangi kerna mereka amat berharga didalam hidupku ini....Aminn...

0 comments:

Post a Comment